Wednesday, January 27, 2010

Minggu 3 ( 18hb – 23hb Jan 2010 )

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

18hb Jan 2010

Isnin

08.15-0925

6AK2

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Pendekatan utiliti kardinal:

    Kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menentukan utiliti sut per ringgit setiap barang yang dipilih.
  2. Menerangkan syarat keseimbangan pengguna, dan menentukan keseimbangan pengguna.

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Semua pelajar membuat catatan tentang P&P hari ini dan dapat menerangkan syarat keseimbangan pengguna dalam menentukan keseimbangan pengguna.


 

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

19hb Jan 2010

Selasa

09.45-10.20

6AK2

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Pendekatan utiliti kardinal :

    Kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza


 

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menyatakan kesan perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Pelajar dapat menyelesaikan masalah perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.


 

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

19hb Jan 2010

Selasa

12.05-12.40

6AK1

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Pendekatan utiliti kardinal:

    Kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza


 

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menentukan utiliti sut per ringgit setiap barang yang dipilih.
  2. Menerangkan syarat keseimbangan pengguna

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Semua pelajar membuat catatan tentang P&P hari ini dan dapat menyatakan syarat keseimbangan pengguna.


 

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

21hb Jan 2010

Khamis

07.05-08.15

6AK1

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Pendekatan utiliti kardinal:

    Kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menentukan keseimbangan pengguna.
  2. Menyatakan kesan perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Semua pelajar dapat menyelesaikan soalan latihan tambahan yang diberi yang berkaitan dengan keseimbangan pengguna dalam kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza.


 

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

22hb Jan 2010

Jumaat

07.05-08.15

6AK1

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Pendekatan utiliti kardinal:

    Kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza


 

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menentukan keseimbangan pengguna.
  2. Menyatakan kesan perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Semua pelajar dapat menyelesaikan soalan latihan tambahan yang diberi yang berkaitan dengan keseimbangan pengguna dalam kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza.


 

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

22hb Jan 2010

Jumaat

10.40-11.40

6AK2

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Pendekatan utiliti kardinal:

    Kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza


 

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menentukan keseimbangan pengguna.
  2. Menyatakan kesan perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Semua pelajar dapat menyelesaikan soalan latihan tambahan yang diberi yang berkaitan dengan keseimbangan pengguna dalam kes memilih banyak barang dengan harga yang berbeza.


 

TARIKH

HARI

MASA

TINGKATAN

23hb Jan 2010

Sabtu ( Ganti Hari Khamis – 18/2/2010)

07.05-08.15

6AK1

TAJUK

BAB 5 TEORI PERMINTAAN DAN PERLAKUAN PENGGUNA

SUB-TAJUK

  1. Keluk permintaan individu

     

OBJEKTIF

Di akhir P&P, pelajar dapat:

  1. Menerbitkan keluk permintan individu dengan perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.

AKTIVITI

Perbincangan

CATATAN / REFLEKSI

  1. Semua pelajar menerbitkan keluk permintaan individu dengan perubahan harga terhadap keseimbangan pengguna.

1 comment:

  1. Tahniah! RPH yang teratur. Perkemas p&p supaya ada penilaan cepat di penghujungnya; dengan itu dapat dicatat dalam refleksi.

    ReplyDelete