TARIKH
HARI
MASA
TINGKATAN | 12hb April 2010
Isnin
08.15 - 0925
6AK2 |
TAJUK | Bab 8 Pasaran Monopoli |
SUB-TAJUK | Konsep hasil |
OBJEKTIF
| Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat melengkapkan jadual pengiraan untuk TR, MR dan AR dengan menggunakan rumus yang diberi, dan dapat menunjukkan hubungan di antara TR, MR dan AR. |
TARIKH
HARI
MASA
TINGKATAN | 13hb April 2010
Selasa
09.45-10.20
6AK2 |
TAJUK | Bab 8 Pasaran Monopoli |
SUB-TAJUK | Penentuan output keseimbangan |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mencari keseimbangan mengikut pendekatan jumlah kos dan jumlah hasil melalui lukisan keluk. |
TARIKH
HARI
MASA
TINGKATAN | 13hb April 2010
Selasa
12.00 – 12.40
6AK1 |
TAJUK | Bab 8 Pasaran Monopoli |
SUB-TAJUK | Konsep hasil |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat melengkapkan jadual pengiraan untuk TR, MR dan AR dengan menggunakan rumus yang diberi dan dapat menunjukkan hubungan di antara TR, MR dan AR. |
TARIKH
HARI
MASA
TINGKATAN | 15hb Mac 2010
Khamis
07.05 – 08.20
6AK1 |
TAJUK | Bab 8 Pasaran Monopoli |
SUB-TAJUK | Penentuan output keseimbangan |
OBJEKTIF
| Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mencari keseimbangan mengikut pendekatan jumlah kos dan jumlah hasil melalui lukisan keluk. |
TARIKH
HARI
MASA
TINGKATAN | 16hb Mac 2010
Jumaat
07.05 – 08.20
6AK1 |
TAJUK | Bab 8 Pasaran Monopoli |
SUB-TAJUK | Penentuan output keseimbangan |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mencari keseimbangan mengikut pendekatan kos sut dan hasil sut melalui lukisan keluk. |
TARIKH
HARI
MASA
TINGKATAN | 16hb Mac 2010
Jumaat
10.30 – 11.30
6AK2 |
TAJUK | Bab 8 Pasaran Monopoli |
SUB-TAJUK | Penentuan output keseimbangan |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mencari keseimbangan mengikut pendekatan kos sut dan hasil sut melalui lukisan keluk. |
RPH kemaskini. Teruskan usaha cikgu.
ReplyDeleteTerima kasih kerana menghantar RPH.
htchong