MATA PELAJARAN :EKONOMI STPM
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Okt 2010 Isnin 0815 – 0925 6AK2 |
TAJUK | Pembetulan Peperiksaan Percubaan STPM |
SUB-TAJUK | Bahagian B |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, Pelajar dapat: Membuat pembetulan bagi kertas peperiksaan. |
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar melibatkan diri dalam perbincangan pembetulan berkenaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Okt 2010 Isnin 09.45 – 10.55 6RK2 | |
TAJUK | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran | |
SUB-TAJUK | Keanjalan permintaan pendapatan | |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat:
| |
AKTIVITI | Perbincangan | |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dapat menggunakan rumus untuk menghitung keanjalan permintaan permintaan yang diberi. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Okt 2010 Selasa 09.45 – 10.20 6AK2 |
TAJUK | Pembetulan Peperiksaan Percubaan STPM |
SUB-TAJUK | Bahagian B |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, Pelajar dapat: Membuat pembetulan bagi kertas peperiksaan. |
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar melibatkan diri dalam perbincangan pembetulan berkenaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Okt 2010 Selasa 10.55-11.30 6RK1 |
TAJUK | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran |
SUB-TAJUK | Keanjalan permintaan pendapatan |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dapat menggunakan rumus untuk menghitung keanjalan permintaan permintaan yang diberi. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Okt 2010 Selasa 12.05 – 12.40 6AK1 |
TAJUK | Pembetulan Peperiksaan Percubaan STPM |
SUB-TAJUK | Bahagian B |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, Pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar melibatkan diri dalam perbincangan pembetulan berkenaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 13hb Okt 2010 Rabu 07.05 – 08.15 6RK2 |
TAJUK | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran |
SUB-TAJUK | Keanjalan permintaan pendapatan. |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengelaskan barang berkenaan mengikut darjah keanjalan permintaan pendapatan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 13hb Okt 2010 Rabu 10.55 – 12.05 6RK1 |
TAJUK | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran |
SUB-TAJUK | Keanjalan permintaan pendapatan. |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengelaskan barang berkenaan mengikut darjah keanjalan permintaan pendapatan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Okt 2010 Khamis 0705 – 0815 6AK1 |
TAJUK | Pembetulan Peperiksaan Percubaan STPM |
SUB-TAJUK | Bahagian B |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, Pelajar dapat: Membuat pembetulan bagi kertas peperiksaan. |
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar melibatkan diri dalam perbincangan pembetulan berkenaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Okt 2010 Khamis 1205 – 1240 6RK2 |
TAJUK | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran |
SUB-TAJUK | Keanjalan penawaran |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mendefinisikan maksud keanjalan penawaran dan menghitung nilai keanjalan penawaran. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 15hb Okt 2010 Jumaat 0705 – 0815 6AK1 |
TAJUK | Pembetulan Peperiksaan Percubaan STPM |
SUB-TAJUK | Bahagian C |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, Pelajar dapat: Membuat pembetulan bagi kertas peperiksaan. |
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar melibatkan diri dalam perbincangan pembetulan berkenaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 15hb Okt 2010 Jumaat 0815 – 0925 6RK1 |
TAJUK | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran |
SUB-TAJUK | Keanjalan penawaran |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mendefinisikan maksud keanjalan penawaran dan menghitung nilai keanjalan penawaran. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 15hb Okt 2010 Jumaat 1040 – 1140 6AK2 |
TAJUK | Pembetulan Peperiksaan Percubaan STPM |
SUB-TAJUK | Bahagian C |
OBJEKTIF | Di akhir P&P, Pelajar dapat: Membuat pembetulan bagi kertas peperiksaan. |
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar melibatkan diri dalam perbincangan pembetulan berkenaan. |
Pn Chong,
ReplyDeleteTQ for your prompt submission of your daily lesson Plans....... Keep up with the good work.
Have a pleasant day.