MATA PELAJARAN :EKONOMI STPM
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 10hb Jan 2011 Isnin 11.30 – 12.40 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran Pencukaian dan subsidi Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengesankan beban cukai melalui gambar rajah yang mempunyai keanjalan permintaan yang berlainan |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Jan 2011 Selasa 09.45 – 10.55 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran Pencukaian dan subsidi Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengesankan beban cukai melalui gambar rajah yang mempunyai keanjalan permintaan yang berlainan |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Jan 2011 Selasa 12.05 – 12.40 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran Pencukaian dan subsidi Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengesankan beban cukai melalui gambar rajah yang mempunyai keanjalan permintaan yang berlainan |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Jan 2011 Rabu 12.05 – 12.40 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran Pencukaian dan subsidi Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengesankan beban cukai melalui gambar rajah yang mempunyai keanjalan permintaan yang berlainan |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Jan 2011 Jumaat 08.15 – 09.25 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran Pencukaian dan subsidi Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengesankan beban cukai melalui gambar rajah yang mempunyai keanjalan penawaran yang berlainan |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Jan 2011 Jumaat 09.40 – 10.40 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 4 keanjalan permintaan dan keanjalan penawaran Pencukaian dan subsidi Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat mengesankan beban cukai melalui gambar rajah yang mempunyai keanjalan penawaran yang berlainan |
Cikgu,
ReplyDeleteTerima kasih kerana menghantar RPH yang lengkap dan kemaskini.
Keep up the good work.
Have a nice day!