TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 4hb Julai 2011 Isnin 08.15 – 09.25 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF | Bab 9 Persaingan tak sempurna. Penentuan output keseimbangan dan pasaran persaingan bermonopoli. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menentakan output keseimbangan jangka pendek dan membezakan tiga keadaan keseimbangan tersebut. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 4hb Julai 2011 Isnin 09.45 – 10.55 4S4 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.1 Isi rumah Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dalam menyatakan peranan dan objektif isi rumah. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 4hb Julai 2011 Isnin 11.30 – 12.40 4S5 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.1 Isi rumah Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dalam menyatakan peranan dan objektif isi rumah. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 5hb Julai 2011 Selasa 07.05 – 08.15 6RK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menerangkan definisi permintaan dan hukum permintaan serta hubungan antara harga dengan kuantiti diminta melalui jadual. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 5hb Julai 2011 Selasa 08.15 – 09.25 6RK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menerangkan definisi permintaan dan hukum permintaan serta hubungan antara harga dengan kuantiti diminta melalui jadual. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 5hb Julai 2011 Selasa 11.30 – 12.40 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 9 Pasaran Tak sempurna Pasaran persaingan bermonopoli – persaingan bukan harga. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami jenis-jenis persaingan bukan harga yang dijalankan oleh pasaran bermonopoli. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 6hb Julai 2011 Rabu 07.05 – 08.15 4S4 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dalam menyatakan tindak balas pengguna apabila harga berubah. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 6hb Julai 2011 Rabu 08.15 – 09.25 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF | Bab 9 Pasaran Tak sempurna Pasaran persaingan bermonopoli – persaingan bukan harga. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami jenis-jenis persaingan bukan harga yang dijalankan oleh pasaran bermonopoli. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 7hb Julai 2011 Khamis 08.15 – 09.25 4S5 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dalam menyatakan tindak balas pengguna apabila harga berubah. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 7hb Julai 2011 Khamis 09.45 – 10.55 6RK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat Membina keluk permintaan individu berdasarkan jadual.Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat membina keluk permintaan individu berdasarkan jadual. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 7hb Julai 2011 Khamis 10.55 – 12.05 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF | Bab 9 Persaingan tak sempurna.
Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menghuraikan kebaikan dan kelemahan pasaran persaingan bermonopoli serta membuat perbandingan di antara tiga jenis pasaran yang telah dibelajari. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 8hb Julai 2011 Jumaat 07.05 – 08.15 6RK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat membina keluk permintaan individu berdasarkan jadual. |
No comments:
Post a Comment