TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Julai 2011 Isnin 08.15 – 09.25 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF | Bab 9 Persaingan tak sempurna.
Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menghuraikan kebaikan dan kelemahan pasaran persaingan bermonopoli serta membuat perbandingan di antara tiga jenis pasaran yang telah dibelajari. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Julai 2011 Isnin 09.45 – 10.55 4S4 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dapat melengkapkan jadual dan lukisan keluk permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 11hb Julai 2011 Isnin 11.30 – 12.40 4S5 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dapat melengkapkan jadual dan lukisan keluk permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Julai 2011 Selasa 07.05 – 08.15 6RK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat membinakan keluk permintaan pasaran daripada permintaan individu dengan menggunakan jadual dan gambar rajah. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Julai 2011 Selasa 08.15 – 09.25 6RK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat membinakan keluk permintaan pasaran daripada permintaan individu dengan menggunakan jadual dan gambar rajah. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 12hb Julai 2011 Selasa 11.30 – 12.40 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 9 Persaingan tak sempurna.
Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami ciri-ciri pasaran oligopoli dan perbezaannya dengan pasaran persaingan bermonopoli. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 13hb Julai 2011 Rabu 07.05 – 08.15 4S4 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dalam merumuskan hubungan antaran harga dengan kuantiti yang diminta berdasarkan jadual dan keluk yang dilengkapkan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 13hb Julai 2011 Rabu 08.15 – 09.25 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 9 Pasaran Tak sempurna Pasaran persaingan bermonopoli – persaingan bukan harga. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami jenis-jenis persaingan bukan harga yang dijalankan oleh pasaran bermonopoli. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Julai 2011 Khamis 08.15 – 09.25 4S5 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar dalam merumuskan hubungan antaran harga dengan kuantiti yang diminta berdasarkan jadual dan keluk yang dilengkapkan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Julai 2011 Khamis 09.45 – 10.55 6RK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menghuraikan perbezaan di antara perubahan kuantiti diminta dan perubahan permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 14hb Julai 2011 Khamis 10.55 – 12.05 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 10 Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menjelaskan permintaan faktor pengeluaran dan teori daya pengeluaran sut. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 15hb Julai 2011 Jumaat 07.05 – 08.15 6RK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran.
Di akhir P&P, pelajar dapat
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menghuraikan perbezaan di antara perubahan kuantiti diminta dan perubahan permintaan. |
No comments:
Post a Comment