TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 18hb Julai 2011 Isnin 08.15 – 09.25 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF | Bab 10 Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menjelaskan permintaan faktor pengeluaran dan teori daya pengeluaran sut. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 18hb Julai 2011 Isnin 09.45 – 10.55 4S4 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar cuba memahami faktor-faktor yang mempengaruhi permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 18hb Julai 2011 Isnin 11.30 – 12.40 4S5 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar cuba memahami faktor-faktor yang mempengaruhi permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 19hb Julai 2011 Selasa 07.05 – 08.15 6RK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran. Permintaan Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami faktor-faktor yang menyebabkan keluk permintaan bercerun negatif. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 19hb Julai 2011 Selasa 08.15 – 09.25 6RK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran. Permintaan Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami faktor-faktor yang menyebabkan keluk permintaan bercerun negatif. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 19hb Julai 2011 Selasa 11.30 – 12.40 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF |
Ceramah Teknik Menjawab Pengajian Am dijalankan. |
AKTIVITI | |
CATATAN / REFLEKSI |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 20hb Julai 2011 Rabu 07.05 – 08.15 4S4 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar cuba memahami faktor-faktor yang mempengaruhi permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 20hb Julai 2011 Rabu 08.15 – 09.25 6AK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 10 Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menjelaskan hubungan di antaran TPP, APP dan MPP serta membuat pengiraan bagi konsep-konsep tersebut. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 21hb Julai 2011 Khamis 08.15 – 09.25 4S5 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Topik 3 Isi rumah sebagai pengguna. 3.2 Permintaan Di akhir P&P, pelajar akan dapat :
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Semua pelajar cuba memahami faktor-faktor yang mempengaruhi permintaan. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 21hb Julai 2011 Khamis 09.45 – 10.55 6RK2 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran. Faktor yang mempengaruhi perubahan permintaan Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami faktor-faktor yang perubahan permintaan individu dan pasaran. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 21hb Julai 2011 Khamis 10.55 – 12.05 6AK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 10 Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Permintaan dan penawaran faktor pengeluaran. Di akhir P&P, pelajar akan dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat menjelaskan hubungan di antaran TPP, APP dan MPP serta membuat pengiraan bagi konsep-konsep tersebut. |
TARIKH HARI MASA TINGKATAN | 22hb Julai 2011 Jumaat 07.05 – 08.15 6RK1 |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Bab 3 Permintaan, penawaran dan keseimbangan pasaran. Faktor yang mempengaruhi perubahan permintaan Di akhir P&P, pelajar dapat:
|
AKTIVITI | Perbincangan |
CATATAN / REFLEKSI | Pelajar dapat memahami faktor-faktor yang perubahan permintaan individu dan pasaran. |
Cikgu,
ReplyDeleteRekog P&P anda kemas dan lengkap.
Teruskan usaha anda.
Happy teaching and have a nice day!